friskluftschock!

Igar gick jag tillslut min runda! Tracey tipsade mig om ett Forrest Preserve i narheten dar dom hade bra Trails! Sa jag korde dit och tog mig ut i vildmarken! hahahahahahaha, halften av rundan gick langs en stor vag! men anda! Det var tyvarr fortfarande valdigt mycket sno kvar pa delar av banan....och svensk som jag ar tankte jag att, nej jag tanker inte ga pa den himla asfalterade cykelvagen, jag ska ga pa grusvagen.....det e bara det att mitt inne i skogen (da jag gatt pa snoblask i 10 min) sa slutar den stora snovagen i en stor sjo! hehe, ja all sno som smalt hade lagt sig over hela vagen....Men precis innan snosjon gar det ett litet litet snar in i skogen, sa jag gar in pa den och hittar tillslut genom buskar o snar mig igenom skogen och kommer ut pa en stor snovag igen! efter ett tag kommer jag ut pa den assfalterade cykelvagen och bestammer mig for att folja den istallet!
Efter ca 1 och en halv timme satter jag mig i bilen och beger mig hemmat igen!

Nar jag kommer hem, sa har Tracey grillat hamburgare och vi satter oss o ater.... Sen efter det kom Anette hem och holl mig sallskap och at glass!  Mitt rum som aven e kant for att vara det kallaste pa lange e ju inte d gottigaste dock, far typ varna alla att ta med sig extra trojor o sant! men vi krop in under ett spiderman tacke! :D Mysigt varre!

Idag har jag jobbat mest! Och jag har san sjuk tur, for Tracey ska nog inte jobba ikvall, sa jag borjar inte forran imorgon kvall! slipper jobba dag! sa d blir nog ett kyrkobesok och sen maste jag ju gora spanska laxan!
Det e S:t Patricks day idag forresten, vilket innebar att d e varldens Irlandskapartaj med parader och tydligen fargar dom en av kanalerna down town gron! helt galet, sa vi kasnke ska in ikvall och checka laget! far se!

Kommentarer
Postat av: david:D

hej hej.
vi har sett en film i skolan som heter "the fudgetive" (elr nåt sånt...) där var dom i chicago just den dagen !!!!:P såg den för ca:1 vecka sedan
floden var verkligen grön!!! HeHe helt galet. puss och kram hela dan:P

2008-03-17 @ 20:49:56
Postat av: mamma

David o hans kompisar tittar typ nästan bara på psykologiska thrillers.

2008-03-17 @ 21:23:47
Postat av: Henrietta

Hahahahaha, tack for den fina inflikningen mamma! :P....men ja David, kul, da har du sett mer av grona floder an jag! :P

2008-03-17 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0