Skont!

Igar slapp jag jobba pa dagen, sa jag jobbade pa kvallen istallet! Jag kunde darfor aka till kyrkan...valde Willow Creek eftersom dom har en vid 11:15, vilket gor att jag kan ha lite sovmorgon! Riktigt bra gudstjanst, med gaster fran en kyrka i Queens NY, handlade om Prayer! Det avr riktigt bra, typ en kille som berattade hur han blivit beroende av kokain och hur hans familj desperat sokt sig till Gud och bett kyrkor att be for honom osv, och tillslut slutar det med att han tankt flytta ifran familjen men kanner sig dragen till Kyrkan dar han visste att hans familj var, nar han kommer in ser och hor han att hela forsamlinger ber att Gud ska fora honom till kyrkan, var han an ar, och att familjen ska slippa ga igenom det mer, och ja, han blev tillslut fri fran sitt missbruk!

Sen akte jag iaf o lunchade med Sara pa Cosi, som e sa cosy! :P...hahahaha, ja iaf! Det e ju kallare igen, har tillochmed hort att det ska snoa pa onsdag!

Jag e lite sma nervos infor imorgon, jag ska ju ta hand om Max & Jacob, ja det e ju inte det jag e sa nervos for, utan att jag ska "messa up" med Max:s san matgrej...han far ju mat genom en slang in i magen, sa jag ska ju ta hand om det nar jag e dar...men det ska nog ga bra! Sue ska visa mig, sa det blir nog inga problem!
Sen pa tisdag kvall jobbar jag ju hemma, men det e ocksa den kvallen som Jonas och Maria kommer hem fran Bahamas!

Sen pa onsdag ska jag prata med Jasmine!!!! :D Wiiiehoo! saknar verkligen henne!

Na, nu far jag ta o bege mig till Colleget! Spanska och Gospel ikvall....eller ja, vi far se hur bra det gar med gospeln, jag e ju fortfarande ratt forkyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0