Sorry...

...Att jag varit sa himla seg med att skriva har pa ett tag! har fatt en del klagomal, men jag ska battra mig! jag lovar!.....

Idag e d mandag igen, skont som vanligt! Alla e i skolan nu sa jag har en liten ledig stund nu innan jag ska hamta Monty vid 11:30....sen sover han antagligen igen vid 12, halv 1 sadar....:D Usch, igar hade vi daylightsavings time, dvs vi flyttade fram klockan en timme! Jag kan saga att det var grymt segt att ga upp vid halv 7, som for mig var halv 6! SEGT! sen var barnen riktigt jobbiga bade i lordags och igar, sa d hjalpte ju inte....sa jag skulle ta en liten vilostund nar jag slutat jobba vid 3, men d slutade med att jag somnade och sov i 2 timmar! sen gick jag upp och umgicks lite med familjen, och gick o la mig vid halv 10 sadar, vilket for min tid var halv 9, men det gick sa bra sa.....vaknade mitt i natten helt klarvaken, men lyckades somna om, sen vaknade jag lite innan halv 7 och var klarvaken, sa da lag jag o drog mig lite eftersom jag upptakte att jag borjat bli riktigt forkyld! sa jobbigt! sa det blir en till echineakur och kanske lite childrens motrin ocksa.....

Den har veckan jobbar jag 54 timmar! lite smatt trakigt....dessutom ska Jonas aka till Bahamas med Maria, sa jag ska hoppa in for honom pa tisdagsmorgonen den 18, (extra pengar sitter aldrig fel) men det leder ju till att imonrgon e d min enda lediga dag tills den 22 mars! vilket ar typ om 12 dagar! sa ja, det kommer bli lite jobbigt! men sen e jag ju ledig pa springbreak! 9 dagar med ledigt hus! Jag har pratat lite med Sara Berg, och hon kanske ska komma hit en svang! hade varit saaaaa himla kul! :D :D

Pasken kommer jag nog tyvarr da inte marka av sa mycket i ar! Julen firar dom flesta anda ju, men pasken firas ju inte direkt i judiska familjer, dom har ju typ Purim, men ja..... Jag har ju sondagarna pa springbreak!
Sen har jag ju fatt mitt schema for April! riktigt chilligt igen! sa det ska bli skont! Dessutom sa ska vi till Washington 18-20 april for att se Vita Huset!!! :D Nice!

Kommentarer
Postat av: sara satmara

sådärja, nu har jag hittat hit :D
Jag ringde dig, men Kajsa sa att du var i skolan.. Iallafall. Vi hörs babe!

2008-03-11 @ 02:07:21
URL: http://satmara.blogg.se
Postat av: Henrietta

Namen hej satmara hahahahahahahahaaaa!!!! sa sjukt! haha, jo iaf sa ringer jag dig imorron! e ju ledig! sa fixar vi med pengar o sa! :D nice nice! love

2008-03-11 @ 04:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0