tankte bara beratta...

...Att jag knappt har kunnat prata nu i nagra dagar! Har varldens Wiskey rost! hahahaha, ja jag later valdigt konstig! d e liksom inte en ton i mitt tal, utan mer raspel eller vad man nu ska kalla det! Har varit lite smakul dock, haha...

"Henrietta, Why are you talking like that?", "Henrietta, why do you sound so strange?"

jag har typ fatt latsas att jag leker Darth Wader eller nat sant! :P

Men iaf nu nar varen antagligen kommit kanske den har forkylningen ska ge med sig...Och forhoppningsvis Traceys ocksa....vi har akt dit pa samma verkar det som!

Kanns lite konstigt att Jonas e borta nu...ja han har d val gott pa en strand nagonstans i Bahamas med Maria bredvid sig, och en varsin drink i handen.....Kan ju alltid hoppas att han far en san sjuk branna, dvs ROD! men eftersom han verkar va en san som blir sadar stortbrun sa e nog inte det heller nagot att halla tummarna for....:P...

Ska iaf traffa Anette och Sara imon! :D nice...Ett av barnen i Kajsas familj har fatt nan knapp sjukdom, sa hon far jobba en hel del! men forhoppningsvis kanske hon kan komma bort en liten stund imon kvall! hade varit sa kul att traffa henne!

Annars hade jag ju tankt ta en langrunda imorron i detta underbara vader, men mina foraldrar har forsokt att fa tag i mig fick jag reda pa idag vid Dinner....haha, kul att jag fick veta det dagen efter pa kvallen! :P.... Men ja, det e dags att prata med familjen nu! det sitter ju aldrig fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0