aaaaaah, abstinens!

Ja, om ni laser min blogg hyffsat regelbundet sa vet ni att mina armbagar just nu bestar av tva stora skrapsar, eller ja, min vanstra armbage ar varst! Detta har gjort det helt omojligt for mig att trana! och jag har san sjuk abstinens! Hade verkligen tankt att aka till gymmet igar, men ja, det gor liksom ont att vrida pa ratten i bilen, sa jag far vanta lite till! Men jag tror att det kanske kan ga idag!

Igar var det forovrigt varldens underbaraste vader, sa jag tankte att jag skulle dra med mig Monty ut till en park eller nat....men nar jag ligger dar och solar i vantan pa att behova hamta upp honom, ringer Tracey och berattar att George e sjuk, sa jag far hamta upp honom pa skolan.....Han har varldens feberfrossa, och sa fort vi hamtat Monty och kommer hem, leder jag honom upp till hans rum och ger honom ett glas vatten....Han faller direkt ner pa kudden in i en feberyrig somn! Sa ja, jag och Monty far ju helt enkelt stanna hemma liksom!

Idag ar det ocksa fint vader, och min lediga dag! Det enda jag har planerat ar Tvarflojt! Som idag ar lite langre an vanligt! har en timme istallet for en halvtimme! far se hur det gar!
Tracey sover uppe sa jag far vanta till i eftermiddag o spela, spelade faktiskt nagra ganger forra veckan...sa lite stolt e jag!

Sen igar kom ju Kajsas familj hit, och eftersom hennes fodelsedag e imon sa ska vi dit och fira henne med en grillfest! ska bli mycket spannande att traffa hennes familj!
Sen raknas dagarna bara ner till Sara ska lamna oss! :(.....vi kommer sakna dig sa himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men du har ju inte skadat benen eller??? Det är ju fortfarande gående som ger bäst resultat. Och så mycket behöver du inte flaxa med armarna om du ska gå ha,ha.Jag skojar så klart, det är sååå synd om dig.
Ta väl hand om George, det behöver barn ännu mer när dom är sjuka.
Ha det bra.
Muss og klemm.

2008-05-06 @ 23:27:20
Postat av: sara satmara

Jag kommer sakna er ocksååååå!

2008-05-07 @ 22:55:42
URL: http://satmara.blogg.se
Postat av: Henrietta

hahaha, en typisk mamma kommentar! :P.... men jag har faktiskt borjat trana igen...och som vanligt finns det inte gangbanor i detta undermarkliga land! ;).....

2008-05-10 @ 00:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0