Appropa filmer...

...Sa sag jag, Sara och Jonas en helt underbart sjukligt knapp film "Blades of Glory"....Det ar noig den roligaste film jag sett pa lange....satt verkligen och asgarvade fran borjan till slut! Och nej, inte sa mycket at sjalva handlingen (2 konstakare som bade blivit bannlysta fran att tavla i konstakning for man, efter ett hett slagsmal mellan dem. Men efter nagra ar raggas dom upp av en coach som vill att dom ska tavla i parakning!) hahaha..bara det ar helt sjukt, men som sagt, mest skrattade jag at hur bra dom gor sina roller! Helt sjukt!
Efter ha sett John Shearer , som nog gor den basta skildringen av en total nord, angrar jag bittert att jag inte har sett Napoleon Dynamite (som jag bara maste se)....och ja Will Ferrell e ocksa sa sjukt bra i den har galna komedin!

image32
image30



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0