jasmine!!!

Ar ju da anligen har!!!!! :) wiiihooO!
Borjade med tva lite lugna chilldagar eftesom jag jobbade, men sen lordag/sondag var det fullt upp! Pa lordagen akte vi downtown och shoppade, sag lite i millenium park men annars sag vi mest klader osv...sa vi ska aka in en dag till och se alla monument osv! I sondags var vi forst pa den tidiga willowcreek gudstjansten sa att hon skulle fa se det, sen blev det Woodfield mall en stund tills det bar av hemmat och det var dags for Barbacue! (hmmm, stavning??) men men....det var sa trevligt sa, sjukligt god mat! at for minst en manad kandes det som, sa jag e fortfarande inte matsugen! haha.....
Idag far vi se lite vad som hander, vi ska iaf antagligen med familjen till Chinatown och ata mat ikvall...och innan det blir det nog en tur inom Best Buy for mig & Jasmine sa att hon kan kopa sig en kamera! :P lite segt att va i Chicago och inte kunna ta kort liksom!
Nej nu har jag inte mer tid for dator! sa vi ses pa typ onsdag eller torsdag nar jasmine akt hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0