sega dagar!

Ja, pa onsdagen akte da jasmine hem efter en underbar vecka har med mig! det var verkligen helt underbart att ha henne har, eftersom man kande att det var igar vi traffats....det enda som tydde pa att det gatt valdigt lang tid var allt vi varit med om under dom har 9 manaderna!

Sen samma kvall fick vi aka till Sara och saga hej da! Det var dags for henne att efter ett ar aka tillbaka till sverige! lite smajobbigt om man sager sa, och ja man forstar lite att ja, den dagen kommer komma fortare an man tror! Aaaah!

Torsdag kvall bestammer jag mig for att aka och trana, men efer 20 min mar jag sa sjukt illa sa jag far dra mig hemat, och ca. 6:30 ligger jag och sover med feberyra! Men idag (lordag) kanns det battre! Och jag ska forsoka aka downtown, eftersom det e gospelfestival i millenium park! sa det kan jag ju bara inte missa!!!!

Har jag forrasten skrivit att jag kom in pa glimakra!? sa nu vet jag ju vad jag ska gora i ytterligare ett ar framover!!! nice!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskade dotter!
Tack så mycket för den fina morsdagspresenten och det fina kortet.
Här är det högsommarvärme, både i går och i dag har vi haft 26-27 grader. I morse steg vi upp tidigt och röjde ut i förrådet, tog bort alla plattorna samt skyfflade bort ett stort lager sand. På onsdag kommer cementbilen med betongen till golvet.
Efter mycket jobb åkte vi ned till Stärnö och badade, hur skönt som helst.
I morgon ska vu ut till Kastellet med gopelkören.
Muss og klemm

2008-05-31 @ 21:49:56
Postat av: Henrietta

Hej hej! okej, det later som att ni har en hel del att sta i helt enkelt! sa imorron e det golvet som ska bli fixat! ska bli kul att se nar jag kommer hem! (inte sa langt kvar nu)

2008-06-03 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0