Sondag kvall!

Som vanligt har det hant alldeles formycket och jag har inte hunnit uppdatera!

I torsdags akte jag och jonas in till Chasalla, dar vi motte upp med var snobbvan Derek.... Traffade en hel del fashion people, sag en hel del snygga klader, drack lite bubbelvatten och blev fotade av fotografer! :D...hehehe... Men iaf sa akte vi hem till Derek pa "afterparty" vilket bestod av mig, Jonas, Derek, Will och hans van som jag glomt namnet pa.... Senare kom ocksa Jazmine som tydligen var the big deal, for alla forsokte imoa grymt pa henne och Derek var helt i extas att hon var dar....Hon jobbade for Jil Sanders i Chicago, vilket e ett modehus...men varken jag eller Jonas har riktigt forstatt varfor det var en san big deal att hon var dar! Men hon var trevlig iaf..... Vi kom in pa att jag sjunger och da sa hon att hon kande en hel del folk som holl pa med musik i chicago som hon kunde lagga ett gott ord infor for mig, sa jag fick hennes kontakt uppgifter, sa far vi se om det blir en lunch eller nat....... Jag och Jonas lamnade iaf Dereks lagenhet med minst sagt stor avsky for fashion Fuckers som Derek, Will och vannen.... Dom var pinsamt installsamma och ljog en massa bara for att upphoja sig sjalva....Tex sa dom att vi agde husen dar vi bor osv...vilket bara kandes knappt, for da visade dom ju ratt tydligt att vi inte dog som dom vi var..... bara for att hon Jazmine var dar! som var den som minst skulle bry sig om att vi var Aupairer........ ja ja, nog om det!

I fredags hade Sue Och Gary fixat ett overaskningsparty for Jonas, sa jag och Kajsa dok upp pa kvallen, blev bjudna pa bubbelvatten med Guld i! akta guld! ratt coolt faktiskt! Sen akte vi till ett stalle som har bade Bowling, Lazertag (lazerdome) och en bar med Karaoke.....Vi hann med alla tre aktiviteter! superkul! Kajsa vann Lazertagen, jag vann den forsta bowling omgangen.....sjong 2 latar Karaoke och sen vann nog Sue den andra omgangen Bowling! Kul hade vi iaf, kvallen avslutades med att jag och Kajsa fick sova i deras kallare.....

Pa lordagen blev det chill makarill, dvs inget hande direkt!

I dag var jag pa WillowCreek som var minst lika crowded som vanligt.....pa vagen dit var det en hur lang bilko som helst for att komma in pa parkeringen! Det var en riktigt bra och utmanade predikan av Kerry nat som skrivit en bok som handlar om att leva som att man bara hade en manad kvar att leva! valdigt bra faktiskt! Efter det akte jag till Claim Jumpers dar jag, Kajsa och Jonas firade Jonas pa hans riktiga fodelsedag med en lunch.....och den storsta biten chocolate cake jag sett tror jag! Sen akte vi hem till jonas for att kolla pa en film som nagra av hans Familjevanner gjort! Dom hade akt runt och filmat dar han bor och gjort en massa vardagliga aktiviteter framfor kameran! sa himla kul att se! Sa nar jag akte darifran hade jag riktigt langtan efter familjen hemma, sa jag ringde upp och pratade ett tag!

Ps! Jag har ju forresten fatt reda pa att jag kommit in pa Glimakra! sa nu vet jag ju vad jag ska gora nar jag kommer hem iaf!

Kommentarer
Postat av: sara

var är Glimakra för något? när exakt åker du hem? antar att du inte stannar din sista månad?

gud vad roligt det låter med jonas födelsedagsfirande :) hoppas han var nöjd och glad.

jag väntar fortfarande på att få höra din demo, girl:)

haha btw igår när jag satt i bilen med pappa kom alicia keys NO ONE på radion och jag började nästan gråta hahaha min pappa trodde jag var lite kokobello. minnen(L)

hoppas allt är bra kramkramkram

2008-05-19 @ 14:57:29
URL: http://saraiusa.blogg.se
Postat av: Henrietta!

nah...
glimakra e den dar gospellijen jag sokte, somk jag spelade in demon for....demon blev val inte varldens underbaraste, men jag kanske lagger upp den pa myspace, far se.... hehe.... kramkram

2008-05-20 @ 00:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0