höstlov!

ojojoj...om det inte var så att jag hade lite saker att fixa nu på lovet hade jag nog klättrat på väggarna.... Idag förstod jag att det nog aldrig kommer gå att bo hemma igen! hahaha....det är så det är....

Det ska bli kul att hinna öva mycket också...fast jag saknar typ redan alla på gospel!

Pratade en liten sväng med Jonas som precis kommit hem från USA....kanske hinner med en liten visit där nån gång under lovet...om jag har pengar, viket jag inte direkt har! så vi får se, det bli nog senare......men ändå!!! e grymt sugen på att åka till Jasmine igen också......GBG e verkligen riktigt gött...Sen borde jag verkligen åka till Malmö och hälsa på Sofie, hade varit lite småkul att gå ut med henne......!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0