Onsdag!!!

Ja, jag gillar nog dom flesta dagar, men mest gillar jag nog att öva själv...eller ja, sälvklart e d egentligen roligare med kör!  Men men, iaf!!! På onsdagar har jag världens tid på mig att öva, både flöjt, piano och sång.... ja, jag skrev rätt, jag övar faktiskt så sjukt mycket mer flöjt här än jag brukar göra! vilket verkligen är bra!!!

Men nu kommer jag snart att bli upptagen på onsdagarna...eller ja, antagligen! haha.... För jag ska börja ha Cubase lektioner! :) Fett nice!!!

Nu e d ju typ oktober också! vilket betyder att Jonas snart e hemma i sverige! Och att jag verkligen borde ta tag i att ringa upp Kajsa..... Ja när man sitter här och skriver allt möjligt kommer man på en hel del grejer man borde göra!!! hahaha....men snart e det kvällsmat, vilket ska bli gött!!! Sen e det typ den enda kvällen i veckan jag inte har nåt särskilt på känner jag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja låter som en vanlig onsdag. HAr själv fullt upp med mina studier.

muss og klemm

2008-10-13 @ 19:20:38
Postat av: Henrietta

Hej´mamma.... okej!

2008-10-25 @ 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0