Ett kärlekshus i Glimåkra!!!!!

Hahahahhaa.... Jag har ju då fyllt 20!!! ojojoj, nu e man altlså inte tonåring längre!
Men men, så e det!

På min födelsedag blev jag först väckt av att några av tjejerna kom in och sjöng och gav mig frukost på sängen! Sen var det dags för en härlig dag! Jag önskade mig inget, utan framträdanden! På kvällen var det dags för kalas, med chokladkaka, Daimtårta, äppelkaka och marrängsviss! Helt underbart!
När killarna kom fick jag först lite födelsedagssång på trappan, sen fick jag en X-Man tidning och en CD!!!!
Då har dom alltså spelat in "En helt ny värld" men bytt ut hela texten så att den handlar om mig! Texten kommer vid ett senare tilfälle! Patience please! Men det var helt underbart! Sen fick jag två tovade armband av några, en dikt av Anna på skrivarlinjen! Men bäst av allt var gemenskapen!!!!

Sen nu i Fredags hade jag lite middag för mina vänner i Karlshamn! Vi hade riktigt trevligt! Jag fick ett roligt saltkar, två ljuslyktor typ, märkesschampoo & conditioner, en ekologisk lyxig chokladkaka, och av jasmine my love, fick jag en helg i GBG! och en samuel >ljungbladh skiva!!!! nej nu måste jag gå och förbereda släktkalaset! Familydinner e alltid nice!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0