Motion!!!

Idag blev det dags för en fika med min kära vän Sara Berg!... Jag fick med sorg i sinnet konstatera att jag knappt varit utanför dörren sedan i söndags då jag var på IKEA! Hmmmm.....då e man lätt tragisk! hahahaha.... Men ja, jag bestämde mig för att ta cykeln, dvs Pappas cykel, eftersom min cykel har blivit stulen (ja jag e fortfarande bitter)...... Och in till stan var inga problem. hur skönt som helst! Men jag lovar, sista backen upp mot huset i Korpadalen var inte nådigt! Gosh! Så, jag klampar in, lite smått illamående och får slänga mig på sängen en stund! men men, det var lätt värt det! Jag älskar att cykla snabbt, det är nog tillochmed roligare än att köra bil alldeles för fort..... (eh, not!?) hahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0