Chicago!

wow! jag ar en liten svang pa apple store och kollar allt viktigt och tankte passa pa att skriva lite har!

Vi har haft fullt upp varje dag, men det kanns verkligen inte som att vi har varit har en hel vecka redan! Vi sag Israel och Chris Tomlin, fick Autografer av Israel & New Breed efterat, och fick da aven sjunga for Israel! Vilket ar helt galet! 
For ovrigt har vi varit pa flera konserter och sjungit i flera kyrkan, bla i Salem Baptist Church dar det ar ca 6500-7000 pers pa gudstjanst, forrutom alla dom som kollar via tv! Sa vi har varit pa tv! :) 
Darius brooks ar en annan vi fatt traffa, han blev sa impad att han ville ha en workshop till med oss, vilken vi far helt gratis! Jag kan saga att vi ar ratt glada att vi betalade 250:- for att fa traffa honom! 
Ikvall ska vi tillbaka till Salem, dar vi ska vara med pa deras Choir rehearsal! Nice, och extra nice ar att deras piano/Keyboard/hammond  snubbe ar sa sjukligt snygg! haha....

Nej, nu maste jag ga, men jag kanske skriver en gang till eller nat!

Ps. Jag har kopt en klocka!! ds!

Kommentarer
Postat av: mamsingen

Låter som ni har det jättekul, verkligen kul att läsa. Har du hälsat på Hashemis?? Sitter med mitt examensarbete bläh

muss og klem og Jesus verdi hjá taer.

2009-04-03 @ 00:33:59
Postat av: David

va kul lycka till och se upp för alla gangsters...:P

2009-04-06 @ 11:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0