God Natt!

Trotts ett översegt och laggande internet tänkte jag uppdatera lite om mitt liv i London, till den lilla trogna skara som då och då tar sig in på denna sida!
Början av året har varit bra! Spenderade nyår i Essex, började skolan igen den 4:de januari och har sen dess hunnit starta ett funk-soul-disco band! Jag på sång, Rob på trummor, Isabelle på Gitarr och MAtt på Bas! nice!
Kyrkan e fantastisk! Förra söndagen eller ja kanske söndan innan d, hade Israel Houghton en gratiskonsert! Helt fantastiskt!!!!!!
Sen I lördags var jag med min connectgroup och målade ett Homeless centre I acton! riktigt kul! plus att det blev riktigt bra! :)
Idag var det live-recording! så det var fullt med folk! :)
nä nu måste jag sova! men jag ska försöka ge lite mer info lite oftare!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0